SUPERHEROIS CONTRA EL PLÀSTIC!

Amb l’objectiu de sensibilitzar la comunitat educativa sobre el respecte pel nostre entorn, des de la comissió d’entorn i escola s’estan proposant una sèrie de reptes per tal de reduir i prendre consciència de l’ús del plàstic.

Aquesta iniciativa va sorgir del mateix alumnat després de la lectura del llibre “Superherois contra el plàstic”. En aquest llibre hi podem trobar una sèrie de reptes, que des de la comissió s’han adaptat a l’entorn educatiu.

El primer repte que ha llançat la comissió i que es repetirà la primera setmana de cada mes, consisteix a substituir els diferents embolcalls dels esmorzars (plàstics) per carmanyoles o embolcalls reutilitzables.

Al llarg de les pròximes setmanes us anirem explicant els diferents reptes, i des d’aquí us animem a participar, ja que estem segurs que amb aquests petits gestos aconseguirem grans canvis!