SORTIDA ENTORN ALUMNES I5 ANYS

El passat divendres 22 d’octubre l’alumnat d’I5 vam fer una sortida d’entorn. Vam pujar al Remei per la drecera, passant pel cor de Jesús, on vam parar a esmorzar.

Durant el camí, vam poder conèixer el nostre entorn natural proper i observar els canvis que es produeixen a la natura durant la tardor (fulles seques, aglans, garrofes, oliveres mil·lenàries carregades d’olives… i algun que altre insecte).

Quan vam arribar al Remei ens esperava l’Elena. Ens va ensenyar com vivien els ibers fa més de 2000 anys i vam poder visitar una de les seues cases. Vam aprendre molt!

Al migdia, vam dinar i després vam poder jugar una mica.

Ens ho vam passar molt bé però també vam arribar una mica cansats a casa.

CLIQUEU L’ENLLAÇ PER VEURE LES IMATGES DE LA SORTIDA.