SORTIDA AL REMEI. CICLE INICIAL

Els dies 2 i 3 de juny, l’alumnat de cicle inicial va realitzar una sortida al Remei. Vam sortir de l’escola, vam pujar per la Ronda del Remei i vam agafar el camí de la drecera direcció al “Cor de Jesús”. Estàvem molt emocionats i pel camí, vam tenir alguna ensopegada, però no ens vam aturar, vam continuar cap amunt. Una vegada arribàrem al “Cor de Jesús” vam decidir desviar-nos una mica del camí fins arribar a una zona habilitada amb tauletes per poder esmorzar. Allí vam fer la primera parada i vam gaudir de les meravelloses vistes. Després d’esmorzar, vam tornar al “Cor de Jesús” per continuar pel camí de la drecera i així poder anar cap al Remei. Quan vam arribar al Remei ens vam trobar una sorpresa, estaven fent obres. El dia 2, els de 2n vam pujar una mica més amunt per visitar el poblat ibèric i més tard, vam baixar per dinar. El dia 3, els de 1r vam decidir baixar directament a la zona de les tauletes per dinar. Això sí, els dos dies vam acabar jugant molt. Ho vam passar molt bé.

CLIQUEU A LA FOTO PER VEURE LES IMATGES.