Sortida al Pont de les Caixetes

El passat divendres 27 d’octubre, l’alumnat de 5t de la nostra escola va fer una excursió per conèixer l’entorn del nostre poble. Concretament van fer una ruta de 13 km passant pel Cor de Jesús, la Cova Grossa, la Cova del Maro, la Barraca de Canyon, un forn de calç i finalment el pont i el Molí de les Caixetes.

Va ser una excursió molt xula perquè l’alumnat va aprendre moltes coses sobre com era la vida agrícola dels nostres avantpassats. L’alumnat va tenir molt bon comportament i es van esforçar molt per caminar tanta estona.