Sant Jordi 2024

El dimarts 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi a la nostra escola.

Pel matí l’alumnat d’Educació Infantil ha llegit els seus contes a la plaça Lluís Companys. Són uns contes que han fet de manera conjunta entre els diferents nivells. L’alumnat de Cicle Inicial s’ha dividit i els de 1r han llegit a la plaça de l’Ajuntament mentre que els de 2n ho han fet a les escales de l’església. L’alumnat de Cicle Mitjà ha recitat els seus poemes també a les escales de l’església. Finalment, l’alumnat de Cicle Superior ha mostrat les seues narracions, llegendes, endevinalles i poesies a la plaça de l’Ajuntament.

Per la tarda hem fet la Fireta de Sant Jordi. En esta fireta els xiquets i les xiquetes podien escollir les activitats a realitzar: contacontes, manualitats, dibuixos, danses, música, cal·ligrames, murals, … Podien fer tastets de cadascuna, circulant lliurement.

En acabar, vam anar a les nostres aules per menjar-nos uns bons cocs per a berenar, gentilesa de l’AMPA.

Des de l’escola volem agrair la participació de les famílies a les diferents activitats i a l’AMPA per este deliciós berenar.

Podeu vore fotos de la jornada clicant a la foto.