ROSES PER SANT JORDI!

Sant Jordi és una festivitat molt arrelada al nostre país. El dia 23 d’abril omplim els carrers, places i botigues de roses i llibres. Contem la llegenda als més menuts, celebrem el nostre amor amb les persones que estimem.

Tota aquesta setmana, hem estat fent algunes activitats relacionades amb la literatura.

Aquest any, els alumnes del JBSerra han participat elaborant roses amb paper de seda i fil d’aram. Cada classe ha fet les seues roses i les ha posat a un tapís molt gran i bonic que sembla un roser florit. També s’ha decorat l’escola amb motius de Sant Jordi; dibuixos de princeses valentes i fortes que no necessiten ser rescatades, cavallers sensibles, i dracs gegants i amorosos que anhelen ser acceptats.

CLICANT A LA IMATGE, PODREU VEURE AL NOSTRE ALUMNAT CONFECCIONANT LES ROSES PER AL TAPÍS.

I AQUÍ US DEIXEM LES IMATGES DEL TAPÍS DE ROSES I DE LA DECORACIÓ.