QUINQUENNALS A L’ESCOLA: BENVINGUTS AL MÓN DELS CONTES!

Xiquets i xiquetes de tota l’escola vam sortir divendres al matí per a col·laborar amb el veïnat en la decoració del nostre carrer, amb motiu de les Festes Quinquennals. Ara ja us ho podem contar: vam convertir un trosset de l’Avinguda Constitució en una fantàstica biblioteca a l’aire lliure, una biblioteca ben especial plena dels llibres que més ens agraden… els contes!

Ho havíeu endevinat? Les pistes que us donàvem en l’article anterior eren molt fàcils! Voleu saber com ho hem fet? Cada classe vam triar un conte: “Els tres porquets“, “La lletera“, “El timbaler del Bruc“, … i en un paper molt gran vam pintar el dibuix de la portada i el títol. El vam apegar en una capsa de cartó amb forma de llibre i fins i tot hi vam apegar el codi de barres ISBN. Per fer la catifa, vam fer les lletres de totes les paraules del títol tapissades amb papers de seda de colors. Hi ha hagut molta faena, ja vam començar a fer-ho a finals del curs passat per no haver de córrer ara al setembre. Ho volíem tindre ben enllestit a temps!

Juntament amb els veïns i les mestres, hem anat col·locant els contes i els títols a tot el llarg del carrer, als senyals que ja ens havien marcat prèviament. Els veïns han fet el treball més dur de bricolatge, perquè quedés tot ben posat i no caigués. El resultat ha sigut espectacular: tothom ens ha felicitat de tan bonic que ha quedat!

feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos

Si remeneu pel menú de navegació que dona accés als diferents blocs de nivell, podreu trobar d’altres articles relacionats amb les diferents activitats que es fan a l’escola amb motiu de les Festes Quinquennals.