L’Escola i les Festes Quinquennals 2019

Enguany, amb motiu de les festes en honor a la Verge del Remei, les Quinquennals, que se celebren cada cinc anys durant el mes d’octubre, la nostra escola ha volgut participar en esta celebració.

Com cada cinc anys, la Verge baixarà des de l’Ermita del Remei i es passejarà durant nou dies per un dels nou sectors en els que s’ha dividit el poble. Per homenatjar la nostra patrona, els veïns i veïnes engalanen els carrers pels quals passa cadascun d’estos nou dies, i es fan manualment altars, ornaments i catifes ben boniques amb diferents materials.

És per este motiu que es planteja la idea que l’escola pugue participar activament en les Festes Quinquennals, i treballar conjuntament amb el veïnat del carrer on hi està ubicada.

I ja us podem dir que el treball està quasi quasi enllestit, i tot i que encara no us podem desvetlar com decorarem el nostre trosset de l’avinguda Constitució, us volem deixar alguna pista….

Xxsssst ! Si algú ho endevina que no ho xarre, volem mantindre la sorpresa fins divendres 4 d’octubre, hi esteu tots convidats !