Portada de l’agenda 2017-2018

Ja està feta la portada de l’agenda que faran servir l’alumnat de Primària durant el curs 2017-2018.

Aquest cop el disseny ha estat obra d‘Yvonne Fuster Forcadell, la qual ha col·laborat de manera desinteressada, igual que els cinc autors i autores de les edicions anteriors de l’agenda.

El disseny està basat en els treballs fets en ocasió de la commemoració del Dia de la Pau, concretament en el mural “Mirades que ens omplen de Pau.

L’agenda és distribuïda per l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. Hi haurà informació a la cartellera exterior de l’AMPA.

Portada_agenda_17-18