PLANIFIQUEM UN VIATGE

Donat que enguany segurament no podrem fer les vacances que habitualment fèiem, els alumnes de 4t, hem decidit planificar un viatge que podríem dur a terme tan prompte com siga possible.

Així doncs, primer que res hem hagut d’escollir un lloc on ens agradaria anar. Després hem pensat com hi aniríem: cotxe, tren, avió, vaixell,… els preus més econòmics, els temps que tardarem en arribar,.. i justificar el que hem triat. Igualment, havíem de buscar llocs d’interès de la ciutat o país escollit. Menjars típics, costums, curiositats, allotjament,… i tot allò que se´ns pugués acudir de fer en un viatge.

Podíem escollir de fer-ho amb presentació de diapositives al Drive o fer un Lapbook i enviar fotos o vídeos. Aquí teniu una petita mostra del que hem fet. Ens ho hem passat molt bé!

Esperem poder gaudir d’estos viatges ben prompte!