PEC ha guanyat les eleccions, però ara ve l’hora dels pactes…

El passat 13 de març, tal i com estava reflectit a les noticies anteriors, es van portar a terme sense cap problema les eleccions a “l’alcaldia” de l’escola. Els alumnes de 5t, 6t, mestres, conserge, vetlladores i altres membres de la comunitat educativa van participar en estes eleccions. El resultat i treball s’ha notat en el resultat d’estes eleccions, ja que cap partit ha aconseguit la majoria absoluta. Ara ve l’hora dels pactes. Per això, el dijous 14 de març va venir l’actual alcalde d’Alcanar, l’Excm. Sr. Joan Roig, a ajudar els alumnes i en este cas als membres dels partits polítics, per establir un òrgan de govern, ja que els resultats van ser molt ajustats. La propera setmana hi haurà la investidura, qui en serà l’alcalde o alcaldessa?

A continuació podeu veure fotos d’aquells dies i els resultats electorals: