Patis col·laboratius

Després de l’experiència positiva de l’any passat, este curs hem engegat de nou l’activitat de creació de jocs de pati per part de l’alumnat de Cicle Superior. Durant l’hora que dediquen a treballar les competències bàsiques, de manera col·laborativa, han ideat jocs que després han hagut d’elaborar amb diferents materials. L’objectiu d’esta activitat és abordar l’aprenentatge de les matemàtiques des d’una vessant més lúdica i creativa, potenciar el treball cooperatiu, treballar l’expressió oral i establir relacions gratificants entre l’alumnat de Cicle Superior i de Cicle Inicial a través del joc compartit.