Les festes dels bous… en confinament!

La setmana passada van ser les nostres festes de maig. Este any, molt diferents. Però els nostres alumnes són els mags de 2n i han utilitzat la seua màgia per fer una setmana el més festera possible. Han convertit les seues cases en llocs plens de diversió i sobretot amb molts de bous. S’han fet samarretes, el vermut de la prova, tardes de bous i berenars, autos de xocs, setmana cultural de l’escola, manualitats, plantades de gegants, ball, música i moltes places de bous. Ens han demostrat que el millor de les festes és passar-les en bona companyia i la millor companyia és la nostra família.