Les 3 erres.

L’alumnat del Cicle Superior de l’escola ha realitzat una activitat molt interessant i engrescadora relacionada amb el reciclatge.

Dintre de l’assignatura de visual i plàstica, els xiquets i xiquetes de cinquè i sisè han creat i fabricat tota mena d’objectes utilitzant la seva imaginació i únicament amb materials reciclats (ampolles de plàstic, cartrons de paper higiènic i de cuina, cartrons en generals, bosses de plàstic…).

El resultat ha sigut espectacular, com podeu veure a les imatges i a més, tot l’alumnat de Cicle Superior ha demostrat tenir molt clares les 3 erres bàsiques per al medi ambient: Reduir, Reciclar i Reutilitzar.

Moltes felicitats!

Aquí teniu l’enllaç per poder veure les fotos dels seus treballs: