L’apadrinament lector

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa molt enriquidora que consisteix a aparellar un alumne de cicle superior amb un altre de P5 o de 1r, de tal manera que els alumnes més grans fan de padrins de lectura als alumnes que tot just comencen a aprendre a llegir. A la nostra escola, els alumnes de 6t apadrinen els de 1r, i els de 5t apadrinen els de P5. Els padrins es comprometen a ajudar als fillols a aprendre a llegir al mateix temps que miren també d’engrescar-los en el gust per la lectura. Esta activitat es realitza quinzenalment i es divideix l’alumnat en dos grups que ocupen dos espais diferents, per tal de crear un ambient de lectura tranquil i còmode.

L’alumnat de 1r ja coneix els seus padrins de lectura de 6t, i també els de P5 han conegut als de 5t. Fa unes setmanes van firmar el contracte on es comprometen a aprendre a llegir molt i molt bé!!!

Feu clic a les fotografia per a accedir als àlbums associats