LA SETMANA DE LA PAU.

Com cada any, durant la setmana del 25 al 29 de gener, la nostra escola ha celebrat la setmana de la Pau.

Aquest any, hem treballat la resolució de conflictes i per això ens hem ajudat de les mans. Cada dit representava un pas a seguir a l’hora d’intentar solucionar els conflictes o problemes que ens poden sorgir a l’escola.

Al rebedor de l’escola hem posat un mural amb unes mans gegants pintades amb dos colors (groc i blau) i que estava lligat amb l’activitat que cada grup-classe havia estat treballant a l’aula. Aquest mural s’ha anat completant per tots els xiquets i xiquetes de l’escola. A més a més, tots els grups-classe hem estat treballant una mateixa cançó significativa: “el món seria més feliç”, que tot i no poder cantar-la tots junts a un mateix espai, sí que l’hem cantat tots a la mateixa hora. Amb aquesta cançó acabàvem aquesta setmana.

Aquí teniu un vídeo amb imatges del nostre alumnat durant la setmana de la Pau. La música que acompanya les imatges és la de la cançó que van cantar tots els gups-classe al mateix temps “el món seria” (versió en català del tema “I’d like to teach the World to sing in perfect harmony).

Si voleu veure més imatges de les activitats que realitzarem durant la setmana, podeu clicar damunt del nom de cada cicle.

Educació Infantil

Cicle Inicial