Internet segura

Aquesta setmana ens han visitat a l’escola dos agents dels Mossos d’Esquadra, per fer-nos una xerrada adreçada a tot l’alumnat de sisè i una altra a tot l’alumnat de cinquè. Ens han explicat com utilitzar internet de manera segura, sobretot les xarxes socials, i també com fer-ne un ús adequat. Ens han dit que internet és una eina molt bona i positiva sempre que l’utilitzem correctament, i ens ha fet prendre consciència de quins perills pot ocasionar fer-ne un mal ús. Ha sigut molt interessant i molt útil saber-ne més de la realitat d’aquest món, perquè tots hi estem immersos.

Us deixem aquest enllaç amb recomanacions per a les famílies, entre tots hem de vetllar per aquest bon ús d’internet!