FINAL DE CURS 5t

Ja arribat l’últim dia de curs, 21 de juny, avui és un dia de festa, de comiats i de començar unes vacances merescudes. Per això els alumnes de 5t no van perdre l’oportunitat d’anar al CEM La Fanecada. La majoria dels alumnes no havien pogut gaudir d’estes instal·lacions i realitzar alguna activitat desconeguda per a ells. Durant el matí els alumnes van practicar:

• Spinning
  • Equilibris a l’aigua i fora de l’aigua
  • Pàdel
  • Iniciació al waterpolo
  • Curses de relleus a la piscina

La veritat és que va ser una experiència que els alumnes segur que recordaran i al mateix temps van conèixer altres pràctiques esportives fins aleshores desconegudes per a ells. (per vore algunes imatges cliqueu a sobre del logotip de la part superior del CEM LA FANECADA).

Ara sí, ja ha acabat el curs i toca gaudir d’unes bones vacances per recarregar piles per a iniciar l’últim curs de primària.

BON ESTIU I BONES VACANCES A TOTHOM!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *