El dilluns dia 30 de gener, a l’escola, vam fer la Festa de la Pau. Aquesta celebració neix amb el propòsit de difondre un missatge amb molta força entorn de la pau i la no-violència.

L’objectiu és fer arribar a l’entorn educatiu i familiar uns valors que des de sempre han estat molt importants a la nostra escola.
El que també pretenem és potenciar el missatge de la pau i la no-violència amb una mirada esperançadora.
Aquest any l’alumnat de 6t ha estat buscant cançons sobre la pau i una d’aquestes ha estat escollida per cantar-la tots junts.
I és que,amb petits passos com aquest, buscar cançons, llegir-les, interpretar-les amb el cos, entendre-les… és com aconseguirem un món millor.
La cançó que han interpretat aquest any ens parla d’això, de coses que podem fer per aconseguir un món més feliç.
A més, ens ho diu en moooolts idiomes, i això és el que han fet els xiquets i xiquetes dir-mos la paraula pau en moltes llengües diferents, i mentre ho deien ens cantaven i ballaven la cançó VOLEM LA PAU de Dani Miquel.
Si ho voleu vore només cal fer un cop d’ull a les imatges del dia.
- De coses que podem fer per aconseguir un món més pacífic.

