Re-Esclata la tradició

Sant ANTONI

La festa de Sant Antoni és una festa tradicional molt arrelada al nostre poble. Aquests dos últims anys, degut a la pandèmia no l’hem pogut gaudir com es venia fent fins abans de la pandèmia.

Aquest any a l’escola hem seguit treballant com ho veníem fent desde fa molts anys, però introduint-hi un petit gran canvi.

Aquest any el dia 17 de gener, vam sortir tota l’escola a ballar les dos jotes de Sant Antoni al pati.

Ha estat una celebració que ha agradat molt, tant a grans com petits, i ha estat un goig vore el pati ple de balladors i balladores.

Esperem que l’any vinent en poguem seguir gaudint.