Festa de la Castanyada – Curs 2022/2023

El passat dilluns 31 d’octubre, l’alumnat de l’escola va celebrar la tradicional festa de la Castanyada. Al matí, els nens i nenes van elaborar deliciosos panellets seguint diferents receptes. A la tarda, van ballar diverses danses típiques de la tardor al pati de l’escola, on van poder assistir membres de tota la comunitat educativa, després de diversos cursos amb restriccions. Després de les danses, l’AMPA va oferir un berenar per a tot l’alumnat.

La festa va tenir una elevada participació, que esperem repetir en properes celebracions.

A continuació, us mostrem un recull fotogràfic de les diverses activitats realitzades.

FOTOGRAFIES