Fem Matemàtiques 2019

Dimecres passat dia 3 d’abril, quatre alumnes de 6t de la nostra escola i quatre alumnes més de 1r d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu van anar a Cambrils per a participar en la segona fase del concurs “Fem Matemàtiques”. Allí van haver de realitzar 3 proves, dos en equip i una d’individual, i també va haver temps per a gaudir d’un espectacle de màgia matemàtica.

Els resultats de la prova individual encara no els sabem, però el que ja ens van dir en finalitzar la jornada van ser els guanyadors de les proves per equips. Els alumnes de 6t, Alèxia, Pau, Berta i Aitor Andrés, van ser els primers en la prova ràpida. Enhorabona!

Aquí us deixem algunes imatges del dia que van viure i unes frases on els nostres participants ens descriuen el que va ser per a ells:
  • Me va agradar molt l’experiència, la gimcana i totes les proves que vam fer, m’ho vaig passar molt bé i vaig fer un amic. La gimcana  va ser molt divertida i era tot molt matemàtic.
  • Ho vam passar molt bé, vam fer amics i vam tractar les matemàtiques d’una forma molt divertida. Espero poder tornar a anar.
  • Per a mi va ser una experiència molt divertida i xula. A més vaig fer 4 amics, eren el grup de l’escola del Perelló.
  • Em va agradar molt, va ser tot molt divertit. Va ser una manera d’aprendre mates molt divertida. El que més me va agradar va ser la gimcana. També vaig fer dos amics de Roquetes. Ens ho vam passar molt bé!

(AMPLIACIÓ)

Finalment, Alèxia i Pau van anar a la fase de Catalunya. Tenim així que dos dels cinc representants de la circumscripció de Tarragona eren de la nostra escola. Alèxia va quedar segona per equips i Pau va quedar quart individual. La renúncia d’una persona classificada per davant de Pau va possibilitar que el nostre alumne anés a Melilla, a les Olimpiadas matemáticas, a nivell estatal representant Catalunya. Van ser tres dies del mes de juny en què pau i els seus pares van gaudir molt de l’experiència i Pau, en particular, va fer nous amics.

L’Ajuntament d’Alcanar el va obsequiar amb l’ordinador que utilitzarà quan comence l’E.S.O.