Els primers dies a P3

Quin curs tan atípic que hem començat este setembre! Els trenets de P3 circulen enguany de forma solitària, en una entrada gradual que ens garanteix a tots una major seguretat a l’escola. Hi ha coses, però, que no canvien: algun plor a l’entrada, la il·lusió pel nou col·le i la inevitable enyorança de la mama que progressivament dona pas a amistats primerenques… Ara que portem poc més d’un mes des de l’inici de curs, els nostres menuts s’estan adaptant amb una naturalitat envejable a este nou escenari escolar. Rutines, jocs i primers aprenentatges ja comencen a formar part del seu dia a dia. Entre tots, famílies, mestres i sobretot infants, ho estem aconseguint!