Els padrins de lectura

Com cada curs escolar, els alumnes de Cicle Superior es converteixen cada 15 dies en padrins de lectura de l’alumnat de P5 i 1r, per tal d’esdevenir un model lector per a ells, un suport en l’aprenentatge inicial de la lectura i per encomanar-los també el gust per llegir.

Nosaltres, els alumnes de 6t, llegim i fem activitats de lectura amb els nostres fillols de P5.  Durant les primeres sessions vam estar treballant el còmic: vam llegir còmics , vam aprendre coses sobre aquests i per acabar, padrí i fillol en vam confeccionar un. Ens va agradar molt tant a grans com a menuts i ens ho vam passar molt bé. Ara, treballem la poesia. Els de 6t vam llegir poemes que havíem escrit per a participar a un concurs de poesia i, per la seua banda, els nostres fillols ens van recitar una poesia conjunta que havien après per a Nadal. Va ser una jornada molt interessant, aquí teniu unes imatges d’algunes de les sessions.