Els contes de Sant Jordi a Infantil!

Els xiquets i xiquetes d’educació infantil hem fet contes!!! Sí, sí, hem estat els autors i els dibuixants de tres contes per a Sant Jordi. Primer ens hem informat i hem mirat com estan fets. També, hem vist que tenen tapa i poques o moltes pàgines. Fet això, ens hem dividit la feina per aules. Els alumnes de P5, hem pensat què posaríem, hem escrit el text i l’hem reproduït oralment. Els alumnes de P4, hem dibuixat i pintat els personatges i els alumnes de P3, hem realitzat els paisatges adients a cada pàgina. Finalment, durant el matí de la diada, hem fet una videoconferència per compartir el treball realitzat amb les diferents aules. Ha estat genial treballar amb tot el cicle! A continuació, us deixem els enllaços dels tres contes amb PDF per a què els podeu visualitzar. Gaudiu del seu treball!

CONTE P3, P4 i P5 A

CONTE P3, P4 i P5 B

CONTE P3, P4 i P5 C i P3 D

Videoconferència del conte treballat per P3, P4, P5 (A)

Videoconferència del conte treballat per P3, P4, P5 (B)

Videoconferència del conte treballat per P3, P4, P5 (C) i P3 D

A més, durant la tarda, hem tingut l’oportunitat de veure telemàticament tot el cicle d’Infantil ( P3, P4 i P5 ) l’obra anomenada Purpurina, la princesa heroïna.