EDUCACIÓ FÍSICA AL PAVELLÓ

L’últim dia de la Setmana Cultural, el dijous 16 de maig, els alumnes de 5t vàrem passar el matí al pavelló. Allí vam realitzar una sèrie de jocs, en els quals tots els alumnes van poder participar entre les 10h i les 12h. Els jocs van ser: bàdminton, un partit de hoquei, el joc del cementeri (mate), una variant del korfball i el joc del K.O., comú en el bàsquet.

A més a més, al final d’estes activitats vam realitzar unes curses de croquetes, dit així sembla estrany, però en podeu mirar fotos i vídeos clicant la imatge superior.

A la tarda els alumnes van portar diferents jocs de taula i van poder jugar i compartir-los amb els diferents companys i companyes de les diferents classes de 5t.

Així es va acabar la Setmana Cultural i ja amb ganes de gaudir de les festes majors!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *