Dansem el ball de Sant Antoni

Aquests dos últims mesos l’alumnat de l’Escola Joan Baptista Serra hem estat practicant el ball de Sant Antoni, jota popular que es balla a Alcanar des de fa molts anys.

A causa de la pandèmia ja fa dos anys que no es balla, i molts de nosatres no recordàvem els passos de ball, a més que els més petits no recordaven gairebé res.

Així que les nostres mestres, a les hores del pati, ens han estat ensenyant i recordant com es ballava. Ara ho fem “la mar de bé”. Prepareu-vos per al proper cap de setmana del 21 de gener i ja veureu què bé que el ballem.

A més, l’alumnat de Cicle Superior, dintre de l’assignatura de plàstica, hem dissenyat i confeccionat uns mantons per decorar l’escola que ens han quedat molt bonics i que el cap de setmana de Sant Antoni podreu veure a l’exposició que es farà al Centre Cívic.