CROSS A LA FANECADA 5t

Iniciem la XXXII Setmana Cultural anant al complex esportiu de la Fanecada. Avui dilluns 13 de maig tots els alumnes assistents de 5t han participat a una sèrie de curses entre les diferents classes. El recorregut era d’aproximadament de 1000 metres. La primera cursa l’han protagonitzat totes les xiquetes de 5t. i les tres finalistes que han guanyat medalla han sigut:

1ra classificada: Mariona (5t D)

2a classificada: Gala (5t C)

3a classificada: Mar (5t D)

Posteriorment hem passat a la cursa dels xiquets, on els premiats han estat:

1r classificat: Alex Kiss (5t C)

2n classificat: Marc Tordera (5t A)

3r classificat: Axel (5t C)

Un cop realitzades aquestes dos curses, s’han realitzat curses mixtes entre les diferents classes. Tot i que el trajecte era un poc més curt, els tres primers de cada classe s’han emportat també una medalla. Els guanyadors en aquestes curses han estat:

5t A

1r classificat: Marc Tordera

2n classificada: Albert

3r classificat: Ivan Beltrán

5t B

1r classificat: Èric

2a classificada: Maria

3a classificada: Rebeca

5t C

1r classificat: Alex Kiss

2n classificat: Ricard

3r classificada: Josep

5t D

1r classificat: Joel Giménez

2n classificat: Houssein

3r classificat: Marc Queralt

Ha estat una jornada on els alumnes han pogut veure i experimentar que no pas qui comença a córrer més ràpid acaba sent el vencedor. A continuació podeu veure’n les fotos clicant a la imatge següent: