COM SERÀ EL NOU CURS ESCOLAR?

Benvolgudes famílies;

El proper curs escolar comença amb diferents novetats.

• Inici de classes: Dilluns 5 de setembre
  • Horari: de 9:00h a 13:00h

La modificació del calendari escolar per al curs 2022-2023 comporta l’avançament de l’inici del curs al dilluns 5 de setembre per als ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i primària.

La mesura té per objectiu racionalitzar el calendari escolar, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar. És per aquest motiu que es garantirà mantenir l’horari habitual del curs per a tot l’alumnat pel que fa a l’hora màxima de finalització.

El Departament d’Educació ha previst que durant el mes de setembre els centres programen activitats de lleure educatiu en la franja horària de tarda per a tot l’alumnat. Aquestes activitats seran gratuïtes i voluntàries, conduïdes per monitoratge extern i promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals. La gestió del servei es farà a través de l’empresa LISAN que és l’encarregada del temps de migdia al centre.

Per organitzar aquestes activitats, necessitem saber si el vostre fill o filla hi participarà. Així, us demanem que empleneu l’Autorització per a l’activitat ‘Tardes de lleure educatiu’ del mes de setembre i ens la retorneu signada el dia 5 de setembre com a data límit.

Autorització per a la recollida de menors a l’activitat “Tardes de lleure educatiu” del mes de setembre

L’horari de les activitats de lleure educatiu s’iniciaran en acabar el temps de migdia.

• Inici del lleure educatiu: 15:30
  • Fi del lleure educatiu: 16:30

A partir del 3 d’octubre l’horari habitual serà de:

• Matins: de 9:00 a 12:30
  • Tardes: de 15:00 a 16:30

L’espai de migdia serà de 12:30 a 15:00. Tindrà una durada de 2,5h i un cost de 6,54€ alumne/dia per als usuaris habituals i un cost de 7,19€ alumne/dia per als usuaris esporàdics.

Pel que fa al nou currículum

El proper curs 22/23 es desplega un nou currículum educatiu, derivat de l’actual llei educativa. S’ha establert un període de transitorietat per tal d’anar desplegant les indicacions durant els propers cursos.

Podeu consultar les característiques i cronograma de desplegament de la llei orgànica al següent enllaç.

El nou currículum

Aquestes informacions i altres del vostre interès seran explicades el proper divendres 2 de setembre a la mateixa escola a les 13:00. Per facilitar-vos l’accés a la reunió, aquesta es farà en format telemàtic. Podeu adreçar-mos les vostres preguntes, prèvies a la reunió, a través del següent formulari.

Atentament;

Us saluda