CELEBREM L’ARRIBADA DEL NADAL

El dia 21 de desembre, la nostra escola va celebrar l’arribada del Nadal. Com està passant en totes les activitats d’este curs, vam fer celebracions en petit grup a classe i com a acte especial, vam celebrar el típic festival de nadales, això sí, este any només ho vam poder celebrar amb els companys/es de cicle i al pati de l’escola. Tot i això, els i les xiquetes de la nostra escola van gaudir molt de les actuacions dels companys/es de cicle.

Aquí teniu un muntatge d’alguns moments de les actuacions amb un petit fragment de cadascuna de les cançons que s’interpretaren.

Per poder veure el vídeo, CLIQUEU DAMUNT LA IMATGE.

Els de pàrvuls van fer cagar al tió i van rebre la visita del Patge Reial. CLICLANT LA IMATGE PODREU VEURE LES FOTOS.

El Patge Reial també va visitar l’alumnat de primària.

CLICA PER VEURE LES FOTOS

Per últim, els de cinquè van fer una passejada nadalenca pel poble i aprofitaren per penjar els seus desitjos a l’arbre dels desitjos de la Plaça Major.

Aquí teniu unes imatges.