Cartes amb cor

El Consell Escolar de Catalunya va fer arribar esta iniciativa “Cartes amb Cor”, a les escoles i instituts, demanant als alumnes de tots els nivells educatius una petita gran col·laboració. Es tracta de fer arribar cartes, dibuixos, poemes, vídeos, …  als diferents centres hospitalaris de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades i també per a tot el personal sanitari. Uns i altres estan passant ara mateix per uns moments molt difícils, i els nostres missatges d’ànims poden ser la nostra aportació perquè puguen sentir-se una mica més recolzats i acompanyats.

La nostra escola ha participat en esta iniciativa, des de P5 fins a 6t, i tots els xiquets i xiquetes que han col·laborat han fet arribar les seues Cartes amb Cor als malalts i treballadors dels hospitals de la nostra regió sanitària Terres de l’Ebre. Podeu vore’n alguna mostra visitant els diferents blocs de nivell.