BASES PER A LA CONCESSIÓ D’AJUTS INDIVIDUALS PER AL CURS 2020-2021

Bases per a la concessió d’ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per al curs 2020-2021

En relació al que s’estableix al Decret 160/1996, de 14 de maig, pel qual es regula el servei escolar de menjador als centres docents públics de titularitat del Departament d’Educació, el Consell Comarcal del Montsià concedeix ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) d’escoles, instituts i centres privats concertats de la comarca del Montsià per al curs 2020-2021.

Les famílies interessades podeu consultar la informació relacionada accedint als diferents enllaços:

• Guia sobre la documentació que cal demanar en les sol·licituds de beca al Consell Comarcal del Montsià. Curs 2020-2021 / Pautes a seguir per a demanar la documentació econòmica: Ajuts de llars d’infants, llibres, menjador i desplaçament / Llindars econòmics a tenir en compte per a presentar la sol·licitud d’ajuts / Recollida de les sol·licituds d’ajut del curs 2020-2021.
     INSTRUCCIONS INTERNES AJUTS MENJADOR LLIBRES DESPLAÇAMENT 2020_2021
  • Bases per a la concessió d’ajuts individuals per l’assistència a menjadors escolars (AIM) per necessitats socioeconòmiques i geogràfiques per al curs 2020-2021.
     ANUNCI BOPT APROVACIÓ DEFINITIVA BASES AJUTS MENJADOR 2020_2021
  • Sol·licitud d’ajut de menjador, curs 2020-2021.
     SOL·LICITUD AJUT MENJADOR 2020_2021

Com a novetats, s’estableixen tres modalitats diferenciades:

1. A l’alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2019-2020, i que no hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:
    1. La sol·licitud emplenada i signada que s’esmenta al punt 1 del document d’instruccions internes
  1. A l’alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2019-2020, i que hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:
    2. La documentació que justifique la variació familiar (nous convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, noves resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat Documentació específica del document d’instruccions internes
  1. A l’alumnat sol·licitant que demana per primer cop aquests ajuts, ha de presentar:
    1. La sol·licitud emplenada i signada que s’ha esmentat al punt 1 del document d’instruccions internes
    2. Els documents d’identitat de la unitat familiar que s’esmenten als punts 2 i 3 del document d’instruccions internes
    3. Si cal, altra documentació (convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat Documentació específica del document d’instruccions internes

Aquest curs, la documentació es recollirà directament al centre entre el 6 i 17 de juliol de 2020, ambdós inclosos. L’horari d’atenció al públic serà de 11:00 a 13:00. Cal dur la documentació impresa des de casa.

Atès que l’entrega de les sol·licituds i documentació serà presencial al mateix centre, s’aplicaran les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries. S’evitarà concentrar un nombre elevat de persones en sales de dimensions reduïdes, controlant o regulant-ne l’accés i mantenint la distància de seguretat i fent ús de la mascareta.