BALLEM LA JOTA?

Este cap de setmana celebrarem la festivitat de Sant Antoni. Enguany, per primera vegada, es ballaran dos jotes: la Jota Vella i la Jota Nova, que van ser presentades durant les festes d’octubre. Vam pensar quer seria bo per als nostres alumnes ensenyar-los esta jota des de l’escola, fent així molt més partíceps a tots de la festa. I així ho hem fet, a finals de novembre vam elaborar un calendari per als mesos de desembre i gener, en el qual s’establia que cada dia a l’hora del pati vindria un curs determinat a aprendre la jota nova i, per descomptat, a perfeccionar la vella.

Ha sigut un treball molt enriquidor, l’alumnat hi ha posat moltes ganes i il·lusió! I és que durant estes setmanes sempre hi ha hagut algun xiquet que et preguntava: “Avui ens toca a natros?”. O apareixia algun cabet aguaitant per la porta del gimnàs i et preguntava si podia entrar a ballar. A més d’aprofitar esta hora del pati, també des d’alguna àrea s’ha volgut practicar una mica més.

Ara sols ens queda dir que esperem que este cap de setmana pugueu gaudir de tot este treball igual que ho hem fet nosaltres. I que esperem poder tornar-ho a fer l’any vinent!