Avui ens visita… ARNAU BEL

Arnau Bel ha sigut concursant de Masterchef Junior i és el nostre convidat d’avui. Aquí us deixem algunes ressenyes que ens fan els nostres periodistes de 5t de l’escola:

Arnau Bel és un noi de la Ràpita que va participar al concurs de masterchef junior quan tenia 12 anys.  Quan va entrar no era la primera vegada que es presentava, a la primera vegada no el van agafar però la segona vegada que es va presentar va ser un dels afortunats de poder participar en aquest concurs.

Arnau ens va explicar que les coses són bastant diferents de mirar-ho per la tele a estar allí… ens va explicar per exemple que els jutges a la tele es veu que estan tot el rato  plantats però que en realitat quan la càmera grava als concursants o no esta gravant els jutges s’assenten… Ens va explicar moltes coses i em va agradar molt. En conclusió que les coses a la tele són bastant diferents a la vida real. (Blanca)

____________________________________________________________

L’altre dia ens va vindre a visitar Arnau Bel, un xic que va estar a la quarta edició de Masterchef junior. Ens va estar explicant que havia fet molts amics i també alguns dels llocs que va poder visitar, com per exemple el Bioparc de València. (Erika)

__________________________________________________________