Assemblea d’alumnat

El passat dimecres 25 d’octubre es va realitzar la primera assemblea d’alumnat del curs. Hi van assistir els delegats i subdelegats de les diferents aules des de 1r fins a 6t, també les membres del Consell de Direcció i Equip Directiu. L’alumnat de 6t va recollir prèviament la veu de l’alumnat d’I5 per tal de poder comptar també amb les seves aportacions. Al llarg de l’assemblea es va tractar el tema de l’aprenentatge: quines necessitats tenim, quines dificultats i quines propostes realitzaríem per a millorar.

Clicant a la imatge podreu veure més fotografies.