“Arrugats”

L’Escola Port Rodó i el Centre Ocupaciona Verge de la Cinta, de la Fundació Mercè Pla, estan treballant conjuntament la realització de diferents activitats, entre elles el teatre, amb l’objectiu de fomentar l’escola inclusiva i la inclusió comunitària. Per este motiu, alumnes de l’Escola Port Rodó acompanyats per la companyia de teatre “L’Espill” del Centre Ocupacional Verge de la Cinta van representar dimarts 28 de maig l’obra “Arrugats”, al Casal Trinitari Bel, per a l’alumnatr de 6t de primària i ESO d’Alcanar. L’obra ens explica l’origen dels arrugats, una història entranyable d’unes galetes molt especials creades a l’obrador El Rosal de Tàrrega.