Animals Description

Els alumnes de 3r van treballar el tema de la descripció d’animals (Animals Description) en anglès. Esta activitat s’enmarca dins el Projecte Innovador de Lengües Estrangeres de la nostra escola GEP (Programa de Generació Plurilingüe) i de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangeres (AICLE) en la vessant de Naturals en anglès.

Es van elaborar els projectes durant el 2n trimestre a les classes partides d’anglès, on van realitzar els murals, assessorats per la mestra. Cada alumne es va encarregar d’una part del projecte per després posar-ho en comú. Mireu les fotos dels projectes.