Anglès a l’Educació Infantil

Des del curs 2016-2017, la nostra escola introdueix la llengua anglesa a nivell oral al cicle d’Educació Infantil, dintre del marc del Projecte Lingüístic del nostre centre. La introducció de l’anglès es fa de manera natural, fent-la servir com a llengua de les rutines diàries, la psicomotricitat i el treball complementari d’activitats diverses de la programació escolar. L’exposició a l’oralitat de la llengua anglesa, plantejada d’esta manera, esdevé una manera  natural i directa de començar a aprendre-la. I com podreu comprovar, els xiquets i les xiquetes la van incorporant al seu bagatge lingüístic d’una manera distesa i divertida.

Volem compartir amb vosaltres estos vídeos perquè pugueu vore el magnífic treball que es fa des de l’àrea d’anglès de l’escola, i com s’ho passen de bé els vostres xiquets i xiquetes!

Enjoy the videos as your children enjoy lessons!