📢 AJUTS PER A LLIBRES. CURS 2020-2021

S’ha obert el termini per sol·licitar els ajuts per a l’adquisició de llibres escolars atorgats pel Consell Comarcal. La sol·licitud s’ha de presentar presencialment al centre, des de la data de recepció de la documentació i fins al 15 de gener inclòs. Passat aquest termini no s’acceptarà cap sol·licitud.

Les famílies que heu demanat ajut de menjador no cal presentar cap altre document, tret del full de sol·licitud corresponent. La resta de famílies heu de presentar la documentació que es detalla a la sol·licitud. Adjuntem el model perquè el pugueu complimentar, juntament amb el full de transferència bancària.

Agraïm la vostra col·laboració.

CLIQUEU DAMUNT DE:

També podeu trobar els documents al menú de la web-apartat “L’escola” – “Documents” – “AJUTS PER A LLIBRES. CURS 2020-2021”.