ACTE “HIGIENE DE MANS”. 1r

El passat dijous 5 de maig, en motiu del Dia Internacional de la Higiene de Mans, tres alumnes de 1r de la nostra escola van assistir a l’acte, que es va celebrar juntament amb altres centres educatius de la comarca del Montsià, a l’Institut Ramón Berenguer IV d’Amposta. Hi van assistir Blanca Colell de 1rA, Àfrica Callarisa de 1rB i Bruna Fibla de 1rC, en representació dels seus companys i companyes. Durant l’acte van poder presentar i explicar de quina manera havien confeccionat, de manera conjunta amb els seus companys i companyes, cada creació. A més, van rebre un diploma de participació i un obsequi per a cada grup classe.

En el següent enllaç trobareu algunes imatges de l’acte.