ELS DE PRIMER VISITEM LA BIBLIOTECA.

Els alumnes de primer vam sortir a visitar la biblioteca. Aquest any les activitats estaven relacionades amb Gianni Rodari, un escriptor de literatura infantil.

“Els llibres de Gianni Rodari estan plens de creativitat i humor, trenquen els esquemes preestablerts i ajuden a pensar sense prejudicis tot formulant noves preguntes. Tot i tenir el seu sentit crític, Gianni Rodari fa un bon ús de l’humor i la fantasia entusiasta que l’envolta per tal de crear els seus llibres”.( fragment extret de la wikipèdia)

La primera activitat que vam fer va ser reinventar el conte de la Caputxeta vermella. Van sortir idees molt divertides: la caputxeta anava a una festa, portava una maleta, es trobava a un peix, anava vestida de color blau….

Després la Eva ens va explicar un conte dels Tres Porquets molt curiós i divertit.

Vam esmorzar, jugar una estona i cap a l’escola.

(si cliqueu a la foto veureu les imatges de la visita)

Ens ha agradat molt la visita, donar les gràcies a les bibliotecàries.Fins l’any vinent!!!!