Som un dels 5 centres seleccionats de tota Catalunya!

El dia 15 de febrer de 2022 el grup de 6è A del nostre centre va participar en el taller educatiu «Soc diputat/soc diputada» i, d’acord amb les bases d’aquest premi, i tenint en compte el contingut de les propostes del programa elaborat pels estudiants, el desenvolupament de l’activitat al Palau del Parlament, la motivació, la capacitat de negociació i de pacte i el seguiment de les normes de comportament durant l’execució del taller, els Serveis Educatius del Parlament han seleccionat el nostre centre entre els cinc finalistes en aquesta categoria.

Com a escola finalista optem a un premi que s’atorgarà a la classe guanyadora del projecte “Fem una Llei” en el qual es debatrà un projecte de llei simulat. El treball dura un trimestre i consisteix en una tasca conjunta, per mitjà de l’Espai virtual, dels alumnes de cada grup classe amb la resta d’alumnes dels centres que participen en el projecte.

Al final de l’activitat, els infants aniran al Parlament de Catalunya i seuran als escons que ocupen els diputats al Parlament: seran diputats per un dia. També hi haurà la participació d’antics membres del Parlament i de la presidenta del Parlament de Catalunya.

Els alumnes de 6è A estem molt contents que ens hagin elegit com una de les 5 escoles finalistes!!!