Descobrim diferents oficis de Cervera

Actualment amb l’alumnat de l’aula d’acollida estem treballant el vocabulari sobre els oficis.

Vam realitza una sortida pel carrer Santa Anna de Cervera per tal de descobrir quins comerços i oficis hi ha al barri.

També vam poder descobrir i entrar al forn de pa del carrer, on la Teresa, la fornera, ens hi va rebre i l’alumnat li va poder fer unes preguntes referents al seu negoci.  Moltes gràcies Teresa per la teva disposició!

Després vam seguir pel carrer per tal de veure quines botigues i serveis hi ha. Vam veure una joieria, una verdureria i fruiteria, una pastisseria, una peixateria, una farmàcia, una botiga de roba…

Els nens i nenes van gaudir i aprendre molt d’aquesta experiència. Us deixem algunes fotografies d’aquesta sortida:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *