La nostra escola està d’enhorabona!!

L’escola Jaume Balmes està d’enhorabona!!

L’escola Jaume Balmes està d’enhorabona, hem estat guardonats en dos disciplines : Prova Cangur i Jocs Florals de Catalunya

Prova Cangur

La Prova Cangur és un concurs de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes.

A la nostra escola hi dediquem un temps exclusiu per practica d’aquest tipus de problemes.

La nostra alumna de 5è, Carla Díaz Barroso ha rebut una menció honorífica de la Societat Catalana de Matemàtiques per què va obtenir la posició 100 de 133327 participants de la seva categoria en la XXVII Prova Cangur. Això suposa que en cada nivell, fins l’1% de participants amb millor puntuació reben un diploma de menció honorífica.

Jocs Florals de Catalunya

La novena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Des del nostre centre, hi posem molt d’ ènfasi en el treball l’expressió escrita entre els nens i nenes i així potenciar l’hàbit d’escriure.

Les nostres alumnes Emma Solé Holgado, Helena Esteve Badia i Júlia Sanfeliu Valls van ser les guanyadores de la fase territorial de Lleida dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya en la categoria de poesia.

1. Carla

Hola soc la Carla Díaz estuche molt contenta de haver participat.

Gracies ha aixo he entrat al campament de les proves cangur🧠🦘