SORTIDA A CAIXA FÒRUM I LA SEU VELLA

Els/les alumnes de 6è hem anat d’excursió a Lleida. Al matí hem fet l’activitat de Caixa fòrum «Bitàcola», on hem gaudit de  les diferents cançons i sons electrònics dins d’un submarí. A la tarda hem visitat l’emblemàtica catedral de la Seu Vella i ens hem quedat meravellats amb les seves vistes. Ens ho hem passat molt bé!

INFORMACIÓ SIMULACRE

Avui divendres dia 29 de novembre  hem dut a terme el simulacre d’evacuació del centre, d’acord amb el nostre pla d’emergència.

Agraïm la col·laboració de la Policia local i dels bombers.

OBJECTES TROBATS

Si has perdut algun objecte o peça de roba mira l’àlbum dels objectes trobats a veure si hi és!

“Sobre rodes”

Aquí una  motra del taller “sobre rodes” de CM. A l’útima sessió la pista estava en les condicions més optimes per fer patinatge total!!!

BIBLIOTECA ESCOLAR

Durant aquest curs treballem com a eix transversal “El canvi climàtic”. Des de la biblioteca hem preparat una mostra de llibres amb aquesta temàtica.

Esperem que us sigui útil!!!

Pocoyo i el valor de l’amistat

Amb els alumnes de primer hem estat treballant l’amistat.
Tots han estat d’acord en que tenir amics sempre és bo; que amb ells podem jugar i compartir moments importants tant dins com fora de l’escola.
Després hem vist la història del Pocoyo i hem parlat del que succeïa en aquest episodi.

VISITA A L’ESTANY

Els nens i nenes de 3r vam anar  d’excursió  a l’Estany d’Ivars. Allà vam fer una visita guiada , on vam descobrir la història de l’Estany, la seva fauna i flora. Després vam fer una taller de micromamífers, el Fermí, el biòleg els va fer buscar uns paranys per conèixer els diferents animals més petits de l’Estany, que no es veuen a primera vista. Vam veure ratolins de bosc, musaranyes, ratolins mediterranis, i  una rata cellarda. Els vam estudiar ( pesar, medir..) i després els vam tornar al seu medi natural. Va ser molt interessant!! Ens ho vam passar d’allò més bé!!

SORTIDA LA GRANADELLA

Divendres 25 d’octubre les nenes i els nens de 4t  vam anar a la Granadella. La primera activitat va ser anar a collir olives, tots teníem un rampill per fer caure les olives a les borrasses, d’aquí les vam anar posant amb sacs que vam portar al molí, allí les vam pesar i portàvem 69kg amb 200gr. Seguidament  vam anar a fer el taller  d’all i oli i ens el vam menjar amb pa. Vam dinar i jugar a l’escola de la Granadella on ens van rebre molt amablement. I ben esgotats però molt contents vam tornar cap a Cervera amb un obsequi d’una botella d’oli cadacú.

VISITA A LES COTXERES DEL COTS ALSINA

Els nens i nenes de 3r vam anar a visitar les cotxeres del Cots Alsina. El Xavi Hidalgo, pare de la Carlota, va ser el nostre guia . Ens va explicar el funcionament del servei de transport i com fa el manteniment dels autocars. Va ser una visita molt profitosa!!!

Sortida a la Censada.

El dilluns 28 d’octubre tots els nens i nenes d‘Educació Infantil vam anar a La Censada. Vam trobar La Castanyera Maria i el Senyor Castanya i ens van proposar una sèrie de jocs. També vam fer una passejada pel boscs i els vam ajudar a trobar les castanyes que el follet havia amagat.

Va ser un dia fantàstic!!!!!!!

SORTIDA AL CASTELL DE SAIDIA

El passat dimarts 5 de novembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida al Castell de Saidia, on vam poder visitar els animals de granja, pujar al poni i fer un taller de paper reciclat. Va ser un dia fantàstic on vam aprendre moltíssimes coses i vam poder gaudir de la natura.

Jornada Eportiva 2n

Dins el Pla Català de l’Esport s’ha organitzat la 3a Jornada Esportiva amb els alumnes de 2n de les tres escoles de Cervera i Sant Guim de Freixenet. El resultat ha tornat a ser molt satisfactori tant la participació com la realització de la mateixa.