Us donem la benvinguda a la nostra escola!

DOCUMENTS DE CENTRE: Projecte educatiu, NOFC i altres documents

Preinscripció 20-21

Matrícula
  • Formalització de la matrícula per alumnes preinscrits amb plaça assignada: Del 14 al 18 de juny.

Som agents superfrutis!

El dimarts dia 6, l’alumnat de 1r vam rebre la visita de l’agent Super Poma i l’agent Super Albergínia! Ens van demanar ajuda per salvar la seva ciutat i ens vam convertir en agents tot superant proves relacionades amb el menjar saludable i sostenible!

No cal dir que ens ho vam passar molt bé i a més a més, vam aconseguir el nostre carnet d’agent i un diploma que certifica que som els millors superfruits de Cervera!

Ens visita l’Eva Ferrer

La setmana passada a cicle inicial vam tenir la visita de l’Eva Ferrer Paniagua, l’autora del conte Les plantes de l’avi.  Amb ella vam aprendre algun dels noms de les plantes que podem trobar a casa nostra i a l’escola. Desprès vam gaudir del conte que ja hem afegit a la nostra biblioteca! Moltes gràcies Eva!!

Certamen Lectura en Veu Alta 2021

Com cada any, l’escola participa al Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya, però l’edició d’aquest any ha sigut ben especial ja que la Covid19 no ens ha permès de sortir de les aules per mostrar-se als escenaris d’arreu de Catalunya. Tot i així, als nens i nenes del Balmes no els hi ha faltat entusiasme i il·lusió per participar-hi de manera virtual.

Seguidament podeu veure els finalistes de la nostra escola i els semifinalistes! Enhorabona!!😍 Llegeix més»