Els alumnes de 6èA vam debatre una llei al saló de sessions del Parlament de Catalunya!

Com ja vam enunciar amb anterioritat, els alumnes de 6è A vam ser seleccionats com a finalistes juntament amb altres quatre escoles de tot Catalunya per debatre al saló de sessions, una llei que havíem confeccionat entre totes les escoles.

Abans de viatjar al Parlament vam efectuar un treball previ, des del mes de març, en el qual havíem de presentar setmanalment les esmenes que nosaltres proposàvem a tres capítols d’una llei diferents.

• Capítol I . Cobertura sanitària universal i reptes sanitaris.
  • Capítol II. Impacte del medi ambient en la salut humana.
  • Capítol III. Envelliment de la població i demanda creixent de cura i atenció personal.

Un cop al Parlament ens ho vam passar molt bé. També vam tenir l’oportunitat de què la persona encarregada de dirigir el debat fos la presidenta del Parlament. La molt honorable Laura Borràs i Castanyer.

Finalment, cal dir que tots els mestres i alumnes que vam tenir l’oportunitat de sentir la nostra portaveu, l’Abril Bertran de Solà, vam quedar contentíssims de com va presentar la defensa del nostre posicionament vers la llei que s’havia d’aprovar. Va fer una presentació impecable, amb un discurs ben treballat i on interpel·lava a tota la gent present amb una comunicació fluida, adequant el contingut i el vocabulari i amb un to i postura excel·lent.

Us deixem el vídeo per si voleu veure la sessió plenària que va tenir lloc el passat divendres 27 de maig i la galeria d’imatges del parlament.