.

.
Benvolgudes famílies,
Ara que el curs ha arribat a la seva fi, volem aprofitar per donar-vos les gràcies per l’acompanyament, la complicitat i la confiança que ens heu demostrat durant aquests mesos.
Ha estat un plaer veure créixer i aprendre els vostres fills i filles al llarg d’aquest camí que hem compartit.
Us desitgem un fantàstic estiu en família, ple de jocs, riures i molt de descans.
MOLT BON ESTIU !!!
L’equip de mestres

