GRÀCIES PER AQUEST CURS!

.

.

Benvolgudes famílies,

Ara que el curs ha arribat a la seva fi, volem aprofitar per donar-vos les gràcies per l’acompanyament, la complicitat i la confiança que ens heu demostrat durant aquests mesos.

Ha estat un plaer veure créixer i aprendre els vostres fills i filles al llarg d’aquest camí que hem compartit.

Us desitgem un fantàstic estiu en família, ple de jocs, riures i molt de descans. 

MOLT BON ESTIU !!!

L’equip de mestres

Share
Desplaça cap amunt
Ves al contingut