música

El trencanous

  Els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure El trencanous de  Txaikovski. Una obra de musical on els instruments de vent eren els protagonistes. Ens va agradar molt! (Per veure les fotos cliqueu aquí)

El trencanous Llegeix més »

P3. La tuba

Avui hem tingut una visita molt especial a P3. Ha vingut un músic amb un instrument molt gran i greu: LA TUBA. Hem escolat, cantat, ballat i fins i tot alguns hem pogut tocar alguns instruments. Ha estat molt divertit i hem après un munt de coses. Entreu i cliqueu a la imatge per veure

P3. La tuba Llegeix més »

2n. Taller de violoncel

El passat dimecres 14 de novembre els nens i nenes de 2n vam rebre la visita de la violoncelista Gemma Llorens. Ens va ensenyar les característiques d’aquest instrument de corda fregada i va interpretar peces tant mítiques com la del cant dels ocells que va popularitzar el famós violoncelista català, Pau Casals. Ho vam passar

2n. Taller de violoncel Llegeix més »

6è. Taller de guitarra

Els nens i nenes de 6è hem gaudit avui d’ un taller musical on ens han explicat la història de la guitarra. Hem vist difenrents tipus de guitarres: l’ española, l’ acústica, l’ elèctrica i la de jazz. Cliqueu la foto per veure’n més.

6è. Taller de guitarra Llegeix més »

3r. La guitarra

A 3r estem treballant els instruments de corda i hem començat per la guitarra. Dos alumnes de 3r han portat el seu instrument per ensenyar-nos com és i com sona. Moltes gràcies Leo i Àlex! Per veure el vídeo cliqueu AQUÍ

3r. La guitarra Llegeix més »

3r. Edudansa

El divendres 25 de maig els nens i nenes de 3r vam anar a la plaça Sant Ildefons a la trobada de l’ Edudansa. Es tracta d’ una trobada on tots els nens i nenes de 3r de les diferents escoles de Cornellà ens ajuntem per ballar un seguit de danses. L’acte finalitza ballant la

3r. Edudansa Llegeix més »

5è. Cantània

El passat dijous 24 de maig els nens i nenes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona a fer la Cantània. Enguany el títol era “partícules” i tractava sobre l’ origen de l’ univers. Ja fa temps que preparàvem les cançons, les danses i el vestuari a l’escola i per fi hem pogut mostrar

5è. Cantània Llegeix més »

Música a P4 i P5

A P4 ens agrada molt ballar! Gaudim fent de germans grans, de germans petits i de pare o mare amb la música. També ens agrada interpretar diversos animals com fem a la cançó d’Aviram. A P5 ens ho hem passat molt bé amb la cançó de les pedretes. I ens agrada tocar la pulsació amb

Música a P4 i P5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut