música

5è. El blog de la CANTÀNIA

Els nens i nenes de 5è participaran un any més a l’ activitat Cantània que organitza l’ Auditori. Cliqueu la foto per accedir a l’ espai de la Cantània de l’ Ignasi Ilesias. Ja teniu enllaçats els videos per estudiar les cançons. A més, anirem penjant infomació d’ interès per a les famílies.

5è. El blog de la CANTÀNIA Llegeix més »

5è HARMÒNICA

Els nens i nenes de 5è avui hem fet un taller de música a l’aula. L’ instrument que ens han presentat ha estat l’`harmònica.  Per veure fotos i videos cliqueu la foto.  

5è HARMÒNICA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut