Cicle Superior. Activitats
Ja podeu entrar a la galeria a veure les fotos de diverses activitats que hem anat realitzant durant el curs. Bones vacances!!!
Cicle Superior. Activitats Llegeix més »
Ja podeu entrar a la galeria a veure les fotos de diverses activitats que hem anat realitzant durant el curs. Bones vacances!!!
Cicle Superior. Activitats Llegeix més »
Acaba un nou curs… i els comiats han de ser divertits!!! La Carla ha compartit amb nosaltres somriures, aventures i experiències úniques…durant tots aquests anys al Ignasi Iglesias. Et desitgem molta sort en aquesta nova aventura! Companys/es i mestres.
5è. Photocall de comiat Llegeix més »
Doneu un cop d’ ull a la nova revista d’aquest curs 2017-2018. Recordeu que podeu veure les revistes dels cursos anteriors a l’ apartat “projectes educatius” dins del menú general del web.
Revista curs 2017-2018 Llegeix més »
A l’ escola treballem per a l’ assoliment de les diferents competències dels infants. Creiem que treballar-les de manera interdisciplinària reforça la seva adquisició. Per això, enguany hem iniciat un projecte que pretén potenciar el procés de lecto-escriptura de les nenes i nens de Cicle Inicial incidint en l’àmbit lingüístic però motivant-los també des de l’
LES NOSTRES TRADICIONS Llegeix més »
El divendres 25 de maig els nens i nenes de 3r vam anar a la plaça Sant Ildefons a la trobada de l’ Edudansa. Es tracta d’ una trobada on tots els nens i nenes de 3r de les diferents escoles de Cornellà ens ajuntem per ballar un seguit de danses. L’acte finalitza ballant la
El passat dijous 24 de maig els nens i nenes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona a fer la Cantània. Enguany el títol era “partícules” i tractava sobre l’ origen de l’ univers. Ja fa temps que preparàvem les cançons, les danses i el vestuari a l’escola i per fi hem pogut mostrar
Les nenes i els nens de 4t hem fet aquesta dansa de les abelles relacionada amb el projecte d’apicultores i apicultors que han desenvolupat durant el curs. Cliqueu la foto i veureu els vídeos.
4t Dansa de les abelles Llegeix més »
Com bé sabeu, els nens i nenes de 4t hem treballat durant tot el curs el projecte dels apicultors i apicultores. A continuació podeu veure tota la feina que hem anat fent. Desitgem que us agradi! APICULTORS I APICULTORES DE 4tA APICULTORES I APICULTORS DE 4tB DANSA DE
4t. Projecte dels apicultors i apicultores Llegeix més »
Aquí teniu les fotos de la sortida “Coneguem el Mar” que vam fer els nens i nenes de 3r el passat 10 de maig. A la platja de Sitges vam fer recerca de restes d’ animals marins com: cloïsses, cargols punxencs, cargols lluna, rossellones… També vam anar al port de Vilanova on ens van ensenyar
3r. Coneguem el mar Llegeix més »
A P4 ens agrada molt ballar! Gaudim fent de germans grans, de germans petits i de pare o mare amb la música. També ens agrada interpretar diversos animals com fem a la cançó d’Aviram. A P5 ens ho hem passat molt bé amb la cançó de les pedretes. I ens agrada tocar la pulsació amb
Música a P4 i P5 Llegeix més »